Facebook

© 2014

9:00 - 18:00

Ми прицюємо Пн. - Пт.

+38 (067) 308-78-78

Зателефонуйте нам

Facebook

Пошук
Меню
 

Подання звітності через програми для електронної звітності

Ante > Подання звітності через програми для електронної звітності

.

Подання звітності через програми для електронної звітності


Бізнес – це не просто реалізація поставлених завдань та отримання вигоди від діяльності. Сьогодні це також складна система, обмежена законодавчо-встановленими нормами та обов’язками перед державними органами. Саме тому програми для подачі електронної звітності стають необхідним інструментом функціонування будь-якої бізнес-діяльності.

ANTE Consulting Group надає послуги з реєстрації суб’єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб) в середовищі програм для подачі електронної звітності, а також здійснює подачу електронної звітності до контролюючих органів швидко та якісно для того, щоб Ви могли не турбуватися про організаційні моменти, а концентрувалися на основній діяльності, яка б забезпечила досягнення мети Вашого бізнесу.

_

Які переваги програм для подачі електронної звітності?


 

Подання звітності в електронній формі значно спрощує облікову роботу, скорочує кількість виконуваних операцій, мінімізує витрати часу та Ваші зусилля. Програми для подачі електронної звітності дозволяють:

– скоротити час на підготовку даних;

– звільнитися від необхідності стояти в довгих чергах при особистій подачі звітності;

– контролювати та вчасно виправляти помилки;

– формувати об’єктиву та достовірну інформацію в звітності.

_

Що потрібно для подачі електронної цифрової звітності?


new-piktochart_22748955_a76264e5ef5725a0eda3d69542813dd01c8f13d5-2

_

1) Посилені сертифікати відкритих ключів для кожної посадової особи що має право підписувати документи (директора та головного бухгалтера).

2) Електронний цифровий підпис.

3) Печатка.

_

Що таке сертифікат відкритих ключів?


 

Сертифікат відкритого ключа – документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує належність відкритого ключа особі, яка має право підпису.

_

Що таке електронний цифровий підпис?


 

 Спосіб подання звітності засобами електронного зв’язку включає в себе такий необхідний пункт, як реєстрація електронного цифрового підпису, що надає електронному документу юридичної сили.

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) – вид електронного підпису, який одержується за результатами криптографічного перетворення набору електронних даних, та дозволяє підтвердити його цілісність та ідентифікувати особу, яка підписує.

Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

_

new-piktochart_22748955_99b93567030f4b36476a3d85c95a808c8b7f2411

_

Як отримати електронний цифровий підпис та сертифікат відкритого ключа?


 

Для того, щоб Ви отримали можливість подавати звітність в електронній формі та завіряти всі необхідні документи, фахівці ANTE Consulting Group допоможуть:

1) зібрати усі необхідні документи;

2) здійснити процедуру укладення Договору про надання послуг електронного цифрового підпису;

3) заповнити Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису;

4) подати Картку приєднання з комплектом документів до центру адміністратору реєстратору.

5) сплатити рахунок за надання послуг електронного цифрового підпису;

6) сформувати заявку на отримання відкритого ключа;

7) відправити заявку електронною поштою.

_

Який пакет документів необхідний для подачі електронної звітності, якщо Ви – юридична особа?


1) Заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи зі згодою на обробку персональних даних підписувача, у 2-ох примірниках;

2) Оригінал статуту (засновницького договору, рішення про створення юридичної особи, яка діє на підставі модельного статуту) або його нотаріально засвідчена копія;

3) Копія наказу про призначення керівника, протокол загальних зборів засновників/учасників);

4) Наказ про призначення керівника на посаду (трудовий договір);

5) Копія паспорта підписувача;

6) Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного коду Держреєстру фізичних осіб керівника і головного бухгалтера.

6) Виписка з ЄДР.

_

Який пакет документів необхідний для подачі електронної звітності, якщо Ви – фізична особа-підприємець?


 

1) Заповнена та підписана Реєстраційна картка для фізичної особи-підприємця зі згодою на обробку персональних даних підписувача, у 2-ох примірниках;

2) Копія паспорта підписувача;

3) Виписка з ЄДР.

_

Після подачі всіх необхідних документів, отримання підписів та сертифікатів ключів, необхідно укласти договір з фіскальною службою (за місцем реєстрації фірми) терміном на один рік на подання звітності в електронному вигляді.

Далі відбувається безпосередня подача форм звітності до державних органів, підтвердженням про прийняття яких є квитанція, що надходить також в електронній формі.

 _

Що Ви отримаєте, якщо звернетеся саме до нас?


 

Якщо Ви звернетеся до ANTE Consulting Group для того, щоб отримати доступ до програм для подачі електронної звітності, Ви отримаєте:

1) повну та ґрунтовну консультацію з приводу подання звітності в електронному вигляді;

2) рокриття нюансів та проблемних питань з приводу роботи в середовищі таких програм;

3) узагальнення та роз’яснення щодо порядку оподаткування Вашого бізнесу, який відображатиметься в програмах подання звітності;

4) проведення повної процедури отримання сертифікатів та електронного цифрового підпису;

5) укладення договору з Державною фіскальною службою та іншими державними органами, до яких здійснюється подача звітності;

6) оформлення звітності та її подача через електронну програму.

7) отримання підтвердження про прийняття звітів.

_

Довірте оформлення Вашої звітності в електронному вигляді досвідченим бухгалтерам ANTE Consulting Group, і Вам не варто буде турбуватися про строки, відповідність вимогам чи точності заповнення бланків.

Прозорість ведення справ, індивідуальний підхід до кожного клієнта, досконале знання справи, адекватні ціни – все це стане фундаментом для нашої довгої  та плідної співпраці!

_

Вартість послуги:

Ціна послуги подання звітності через програми електронної звітності узгоджується за телефоном  (067) 308 – 78 – 78.

_

Наші контакти: м. Київ, вул. Івана Франка, 40Б, оф. 207, тел. (067) 308 – 78 – 78.

 

})(jQuery)