Facebook

© 2014

9:00 - 18:00

Мы работаем Пн. - Пт.

+38 (097) 79-79-433

Зателефонуйте нам

Facebook

Поиск
Меню
 
Ante > Новости  > Суб’єкти малого підприємництва тепер можуть не створювати резерв на виплату відпусток

Суб’єкти малого підприємництва тепер можуть не створювати резерв на виплату відпусток

Порядок створення резерву на виплату відпусток в Україні визначається П(С)БО 11 «Зобов’язання». Внутрішнім документом, який регулює це питання на підприємстві є Наказ про облікову політику. Нарахування резерву відбувається, виходячи із суми фактично нарахованої заробітної плати. Щорічно сума забезпечення підлягає перерахунку та інвентаризації, а за необхідності, коригуванню. Таке коригування здійснюється шляхом сторнування, проте якщо працівник не використав щорічну відпустку у звітному році, то він має можливість використати її у наступному без проведення сторнування.
Згідно з законодавством України, встановлено, що створення резерву на виплату відпусток є обов’язковим. Проте якщо раніше усім суб’єктам господарювання необхідно було створити відповідний резерв, то починаючи з 24.07.2015 р. суб’єкти господарювання з ознаками малого підприємництва – включають витрати на оплату відпусток до витрат звітного періоду.
Що стосується змін у податковому законодавстві, то, як і раніше, витрати на оплату відпусток включаються до розрахунку об’єкта оподаткування з податку на прибуток. Проте такі витрати не є податковими витратами за умови, якщо вони відшкодовані з резерву, який сформований до 1 січня 2015 р. і не включені до об’єкта оподаткування.

})(jQuery)